تهران| ری| 23 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی ری پرداخت شد

مدیر اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: 23 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی ویژه مددجویان بهزیستی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ری، مینا رجایی روز شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از زنان و دختران موفق سرپرست خانوار استان تهران اظهار داشت: تسهیلات دریافت شده در حوزه های خدماتی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل و کشاورزی است.
وی هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری عنوان کرد و گفت: کارفرمایانی که برای افراد معلول اشتغال ایجاد می کنند یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات و مددجویان کارآفرین نیز در حدود 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی دریافت می کنند.
رجایی ادامه داد: مددجویان ساکن در روستاهای شهرستان ری در صورت داشتن مهارت های شغلی و فنی و حرفه ای می توانند به سامانه کارا بخش توسعه روستایی مراجعه و با ارائه طرح های پیشنهادی اشتغال در مناطق روستایی از این تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.
وی اظهار کرد: مددجویان بر اساس رسته های اولویت دار که در این سامانه بارگذاری شده در حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، گردشگری و دامداری ثبت نام کنند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال شهری سازمان بهزیستی همه ساله در فصل تابستان پرداخت می شود، اظهار داشت: امسال 127 نفر از مددجویان واجد شرایط از تسهیلات خود اشتغالی شهری در شهرستان ری برخوردار خواهند شد.
به گزارش فصل اقتصاد، 18 هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و 2 هزار و 500 سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

کد خبر 2199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد