تمدید مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها، مراکز و موسسات تحت نظارت سازمان بهزیستی

مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره برترین های آثار روابط عمومی ها و موسسات، انجمن ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی سراسر کشور که همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی فراخوان آن اعلام شده بود تا ۲۰ شهریورماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، مسعود آسیما مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا ۳۰ مردادماه اعلام شده بود که به منظور حضور حداکثری مخاطبان جشنواره تا ۲۰ شهریورماه تمدید شد.

 وی با اشاره به اهمیت جایگاه والای روابط عمومی در نیل به اهداف متعالی سازمان حمایتی و تخصصی بهزیستی، گفت: این جشنواره به عنوان نخستین جشنواره داخلی روابط عمومی ها و موسسات تحت پوشش بهزیستی به صورت ملی برگزار می شود.

وی افزود: تقویت و توسعه جایگاه روابط عمومی ها در مدیریت سازمان، مرکز یا موسسه، بستر سازی رقابت سالم بین همکاران به منظور توجه به خلاقیت و نوآوری در کار، پیش بردن اهداف عالیه سازمانی با استفاده از ظرفیت های داخلی روابط عمومی مطابق استاندارد های روز، شناسایی همکاران مستعد و خلاق و پیشتاز در عرصه های مختلف ارتباطات و روابط عمومی و الگو سازی از آثار برتر منتخب در جشنواره برای دیگر همکاران از اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، مشارکت فعال و بی واسطه شهرستانها و استانها به صورت برابر و توجه به رویکرد آموزشی و هنری را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: این جشنواره در ۴ بخش ۱- تولیدات رسانه ایی شامل: عکس، فیلم، تیزر، کلیپ، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، انیمیشن، پوست، اینفوگرافی، پادکست و تولیدات رادیویی، ۲- ارتباطات الکترونیک شامل: وب سایت و شبکه های اجتماعی، ۳- بخش خبری شامل خبر و گزارش و گفتگو و ۴- بخش ویژه با موضوع خدمات سازمان بهزیستی در مقابله با کرونا برگزار می شود.

آسیما خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره که پیش تر ۳۰ مرداد ماه سال جاری اعلام شده بود تا ۲۰ شهریورماه  تمدید شد.

برای دریافت شیوه نامه شرکت در جشنواره اینجا کلیک کنید.

کد خبر 21988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد