شاهرود | فیلم | بهره مند شدن ۲۰۲ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی شهرستان

جهانسیر گفت : اورژانس اجتماعی با ۳ ویژگی تخصصی، به موقع و در دسترس مردم، مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از مداخلات انتظامی و قضایی و حتی جایگزین آن‌ها انجام می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از فعالیت شبانه روزی اورژانس اجتماعی بمنظور ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی خبر داد.

مسعود جهانسیر گفت: اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شاهرود چهار خدمت شامل مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خدمات سیار اجتماعی، خط تلفن ۱۲۳ و پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق کم برخوردار ارائه می‌کند.

جهانسیر افزود: اورژانس اجتماعی با ۳ ویژگی تخصصی، به موقع و در دسترس مردم، مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از مداخلات انتظامی و قضایی و حتی جایگزین آن‌ها انجام می‌دهد.

وی افزود: اورژانس اجتماعی در زمینه‌های کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، فرار از منزل، خشونت‌های حاد خانوادگی، کودکان کار خیابانی، اختلالات هویتی جنسیتی، ارائه مشاوره به زوجین در معرض طلاق و افراد در معرض بحران‌های اجتماعی خدمات ارائه می‌دهد.

به گفته جهانسیر در ۳ ماهه نخست امسال ۲۰۲ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شاهرود بهره‌مند شده اند.

جهانسیر افزود: اورژانس اجتماعی شاهرود دارای هشت نفر نیروی مددکار و روان شناس با مدارک کارشناسی ارشد و ۲ راننده است که در شیف‌های مختلف در حال فعالیتند.

کد خبر 21976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد