آیین معرفی سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان برگزار شد

آیین تجلیل رییس سابق و معرفی سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، فرماندار و جمعی از مدیران محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رفسنجان ، عباس صادق زاده مدیر کل با تشریح ماموریت های متعدد سازمانی ، اظهار داشت : بهزیستی یک ساز مان اجتماعی است که برخلاف تصور عامه فقط یک مجموعه حمایتی نیست .

وی با بیان اینکه گستردگی وظایف حمایتی و تخصصی ، مسئولیت سازمانی ما در بهزیستی را چندین برابر کرده که به سرانجام رساندن همه این وظایف به یک برنامه مشخص و علمی نیاز دارد . برنامه ای که مشارکت مردم ، سازمان های دولتی و غیردولتی در آن دیده شود .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با قدردانی از اقدامات و تلاش های بی وقفه محمود حیدری در زمان مسئولیت با  معرفی عباس بلندی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان افزود:  در این مدت بهزیستی رفسنجان کارنامه قابل قبولی را ارائه کرده که نتیجه تلاش همکاران و مدیریت محمود حیدری است . با توجه به نوپدید بودن مسائل اجتماعی و از سوی دیگر تجربه وتوان مدیریتی عباس بلندی به همراه به مشارکت گرفتن خیرین و مردم رفسنجان امیدوارم فرآیند پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی با قدرت بیشتری ادامه یابد .

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان با بیان اینکه بهزیستی در شرایط بحران به خوبی وظایف خود را انجام داده ؛ اظهار داشت : اقدامات بهزیستی در دوران شیوع ویروس کرونا با اجرای دستورالعمل ها بسیار مناسب بوده به گونه ای که این اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی در بین جامعه هدف و مراکز تحت نظارت نتایج مثبتی در پی داشته است .

 وی با قدردانی از توجه ویژه بهزیستی در رفسنجان به مسائل اجتماعی به ویژه مدیریت این مجموعه ، گفت علی رغم اینکه از رفسنجان به عنوان شهرستان برخوردار یاد می شود اما همچنان گروه های بسیاری از اقشار آسیب پذیر را داریم و باید برای خروج سرمایه ها از رفسنجان و فراهم کردن زمینه های اشتغال چاره اندیشی کرد .
فصیحی هرندی  با اعلام آمادگی برای کمک به  راه اندازی کمپ ماده 16 افزود : برای گسترش فرهنگ پیشگیری وکنترل آسیب های اجتماعی ، راه اندازی کمپ ماده 16 در این شهرستان راهگشا بوده و فرمانداری آماده هرگونه همکاری  است .

عباس بلندی سرپرست جدید بهزیستی رفسنجان با قدردانی از همه اقدامات خوب انجام شده با مدیریت محمود حیدری ، الویت کاری خود را حوزه اعتیاد و پیشگیری عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری بخش دولتی  و همراهی خیرین بتواند اقدامات موثری در حوزه های مختلف سازمانی به انجام رساند .

کد خبر 21946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد