شاهرود | تقدیر رئیس شهرستان از پزشک شاغل در اداره بمناسبت روز پزشک

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با حضور در اتاق کاری دکتر پیمان جمالی پزشک دفتر ژنتیک حوزه پیشگیری، از زحمات و تلاش های ایشان تشکر و قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن اول شهریور ، زاد روز حکیم ابوعلی سینا ، طبیب برجسته ایرانی و روز پزشک، مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با حضور در اتاق کاری دکتر پیمان جمالی پزشک دفتر ژنتیک حوزه پیشگیری، از زحمات و تلاش های ایشان تشکر و قدردانی کرد .

مسعود جهانسیر در این دیدار گفت: در فرهنگ عمومی و اسلامی مردم کشورمان ، همواره  طبابت و طبیب از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همکاران پزشک مان در سازمان بهزیستی با وجود امکانات کم با فداکاری و تلاش خود ، نقش بزرگ و مهمی در خدمت رسانی به جامعه هدف ایفا می کنند.

وی در ادامه افزود: بسی مایه مباهات است که در سازمان بهزیستی تسکین دهنده آلام دردمندان و نیازمندان هستیم و پزشکان متعهد فراوانی در بخش دولتی و غیردولتی بدون توجه به مادیات ،  ما را در این مهم یاری می کنند.

در ادامه معاون مسعود جهانسیر با اهدای لوح سپاس به پزشکانی که با اداره بهزیستی شهرستان شاهرود همکاری دارند، از ایشان قدردانی نمود.

کد خبر 21936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد