پیام تبریک سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی  سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نام گذاری یکم شهریور ماه سالروز ولادت طبیب و فیلسوف نامدار ایران، شیخ الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک حکایتی است از قدمت تاریخ خردورزی و تولید علم در این سرزمین کهن و گواهی است بر وجود استعدادهای درخشان و اندیشه‌های پرفروغ پزشکان این مرزوبوم که دم مسیحایی خود را ملازم اندیشه، علم و خرد ساخته و ذکر و یادی است از خدمات بی‌انتها و مددکاری پزشکانی که همه عمر خود را صرف تسکین آلام دردمندان و جلب رضای خداوند نموده‌اند.
 
سازمان بهزیستی برخود می‌بالد که از حضور پزشکانی پاک‌نهاد و نیکوسرشت برخوردار است که به پشتوانه توانایی و دانایی برگرفته از عرق ملی، افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده‌اند. 
 
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی طبیبان فرزانه و تلاشگران عرصه سلامت به ویژه پزشکان سخت کوش و همراه بهزیستی، فرصت را غنیمت دانسته و از تلاشهای ارزشمند و صادقانه این عزیزان در جهت ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی از هیچ کوششی دریغ ننموده اند، قدردانی میکنم.

 امید است با استعانت از درگاه خداوند حکیم همواره موفق و سعادتمند باشید.
 
 
دکتر فاطمه رضوان مدنی
سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور  و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 21933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد