مدیر کل بهزیستی استان تهران روز پزشک را تبریک گفت

مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت یکم شهریور، سالروز تولد ابوعلی سینا که به نام پزشک نامگذاری شده پیامی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن پیام دکتر امین شاهرخی به مناسبت روز پزشک به شرح  زیر است:

زادروز پزشک حاذق و دانشمند نامدار ایران زمین، حکیم ابو علی سینا که بر تارک تقویم کشور، روز پزشک نام گرفته را تبریک می گویم.

بی شک حرفه مقدس پزشکی با توجه به شرایط فعلی جامعه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و ویروس کرونا این شرایط را به گونه ای نمایش داده که این حرفه، مقدس تر جلوه گر شده است.

در این موقعیت حساس، لباس سپید پزشکان مانند جامه ملائکه شده و ایثار و تلاش مقدس این قشر را بیشتر از گذشته در معرض دید همگان قرار داده است.

قدرت نهفته در رشته پزشکی،
تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، به دست انسانی دیگر است؛ آنگاه که ذهن و اندیشه های پاک،
تجربه و علم دست به کار شده و سلامت را بر دردمندان هدیه می‌کند، بی شک لبخند خداوند پهنه گیتی را دربرگرفته و رضایت مردم را به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن درود به ارواح بلند شهدای مدافع سلامت که در مواقع بحرانی در طول تاریخ، حماسه آفرین هستند که آخرین مرتبه آن مواجهه و مقابله با بیماری کووید ۱۹ است و عرض تسلیت به خانواده ایثارگر این عزیزان از پزشکان ارزشمندی که در مجموعه بهزیستی استان تهران فعال هستند؛ مراتب قدر شناسی و تشکر خویش را اعلام داشته و آرزومندم در راه صیانت از سلامت جامعه هدف بهزیستی و ارتقای سطح کمی و کیفی بهداشت و سلامت مددجویان و افراد دارای معلولیت در پهنه استان تهران موفق و پیروز باشند.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 21909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد