انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان البرز

طی جلسه ای با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان و حجت الاسلام والمسلمین مرادی مدیرکل ستاد اقامه نماز تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین این دو اداره کل به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،  در این جلسه دکتر حیدری با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سید وسالارشهیدان اباعبدالله الحسین(ع) طی سخنانی با اشاره به تعدد مراکز تحت نظارت بهزیستی گفت: در استان البرز ۲۰۴ مرکز شبانه روزی داریم که در این مراکز مقیمانی وجود دارد که میتوانیم با همکاری های مشترک با ستاد اقامه نماز استان نیازهای فرهنگیشان را برطرف نمائیم. 

وی افزود : با توجه فرارسیدن ماه محرم و  شیوع ویروس کرونا و نیازبه رعایت پروتکل های بهداشتی طی هماهنگی که بعمل آوردیم کلیه برنامه های دهه عاشورا را در بستر It و آنلاین برگزار خواهیم کرد و با توجه به امکانات خوبی که در حوزه فناوری اطلاعات داریم در صورت وجود اپلیکشن های خاص این ایام و معرفی از طرف ستاد اقامه نماز ، میتوانیم همکارانمان را از آن بهره مندگردانیم.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : امادگی خود را جهت هرگونه همکاری مشترک با ستاد اقامه نماز اعلام میداریم زیرا که معتقدیم برنامه های فرهنگی روی کیفیت کارها و بهره وری سازمانی نیز اثرگذار است و از آنجایی که عمده کار ما مددکاری است و این کار بجز با اعتقاد و باورهای عمیق میسر نمی باشد برای ما اهمیت زیادی دارد که از سیاست گذاری  و برنامه های شما در این حوزه استفاده نمائیم.


دکتر حیدری گفت : از آنجایی که جامعه ما یک جامعه ی دینی و مذهبی است و حتما مشاوره مذهبی میتواند راهگشای خیلی مسائل در زندگی افراد باشد امادگی این را داریم در خط ۱۴۸۰ و مشاوره تلفنی از ظرفیت مشاوران دینی و مذهبی شما  در این حوزه استفاده نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی نیز در این جلسه ضمن تقدیر ازمدیرکل بهزیستی استان جهت میزبانی این جلسه طی سخنانی افزود: با توجه به فرمایش شما در خصوص مشاوران مذهبی ما یک تیم بسیار خوبی در حوزه روانشناسی داریم  بطور مثال یکی از همکاران ما استادتمام دانشگاه علامه طباطبایی هستند و دوستان‌ روحانی ما نیز همزمان با ایشان در حوزه روانشناسی تدریس مینمایند و این ظرفیت خوب استانی را با یک تیم ده نفره روانشناسی اعم از خانم و آقا و با تجربه ای ۵ ساله در استان البرز داریم.

وی افزود : الحمدالله در چند سال گذشته اداره کل بهزیستی با مساعدت دکتر حیدری و پیگیری های خانم قنبرزاده مسیول فرهنگی بهزیستی،  توانسته است رتبه های بسیار خوبی در بحث ارزیابی کسب نماید و همیشه جز دستگاههای برتر در این حوزه معرفی شده است.

مدیرکل اقامه نماز افزود : تقریبا دوسال از راه اندازی سامانه سجاده میگذرد و یکی از اداراتی که بیشترین پیگیری را داشته و با جدیت مسائل و موارد سامانه سجاده را دنبال کرده است اداره کل بهزیستی استان بوده است و دو یا سه دستگاه اجرایی در استان ادارات تابعه شهرستانهایشان را هم ملکف به اینکار کردند و اهتمام لازم را داشته اند که بهزیستی استان یکی از آن دستگاههاست و امیدوارم مابقی ادارات به مانند بهزیستی ادارات شهرستانهای خود را در این زمینه فعال نمایند.

این مقام مسئول افزود : ستاد اقامه نماز با بهزیستی تعاملی بسیار خوبی در چند سال اخیر داشته اند که اوج همکاری ما جشنواره سرود نماز و قبل از آن هم طرح نیک را داشتیم که بسیار طرح خوب و موفقی بود که البته با این شرایطی که در بحث شیوع بیماری پیش آمده امیدواریم که بتوانیم بصورت مجازی برنامه هایمان را اجرا نمائیم و انشاالله با همکاری هم بتوانیم در امر توسعه نماز گام های مؤثری را برداریم.


در پایان این جلسه تفاهمنامه همکاری مشترک بین این دو اداره کل به امضا رسید.

کد خبر 21890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد