تقدیر و تجلیل مدیرکل بهزیستی از ۴ موسسه خیریه برتر در ارائه خدمات حمایتی به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی

به همت معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی طی جلسه ای با حضور مدیرکل بهزیستی استان البرز و کلیه اعضاء شورای معاونین بهزیستی به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی از موسسه خیریه (دنیای پرمهرشیرین)، موسسه خیریه (زندگی خوب)، موسسه خیریه(مهراندیشان وطن)، موسسه خیریه (ندای رویش سبز) به پاس ارائه خدمات حمایتی به جامعه هدف بهزیستی استان البرز در سال گذشته تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این جلسه دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین این موسسات اظهارداشت : ۲۲مرداد روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی فرصت بسیار خوبی است تا از تلاش و نقش آفرینی‌ مراکز خیریه و خیرین گرانقدر و مسئولین تشکل های مردم نهاد که همیشه در حمایت از همنوعان خود از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند قدردانی نمائیم.

دکتر حیدری افزود : خوشبختانه در استان البرز مردم همیشه پای کار بوده اند و رسالت اجتماعی خود را میشناسند و در بحث مشارکت اجتماعی دارای سرانه ی بسیار بالایی در کشور هستیم و خیرین البرزی نیز در کشور سرامد میباشند و همیشه در بزنگاه های مختلف پیش آمده، با حمایت هایشان خود را نشان داده اند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : هم اکنون نیز با توجه راه اندازی پویش ایران همدل(با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم) که به صورت کشوری تا پایان ماه صفر در حال اجرا میباشد نیازمند دستان پرمهر خیرین می باشیم و امیدواریم در این طرح نیز همچون گذشته حمایتگر محرومین و آسیب دیدگان اجتماعی باشند.

دکتر حیدری افزود : با توجه به اینکه این پویش درخصوص تامین وسایل بهداشتی مقابله با کرونا ویروس، تامین بسته های معیشتی و نوشت افزار جهت جامعه هدف بهزیستی و سایر محرومان می باشد حضور مومنانه شما خیرین عزیز در این پویش می تواند باعث کمک رسانی بیشتر و شایسته تری به افراد نیازمند گردد.

در ادامه جلسه خیرین ارجمند موسسات مذکور ضمن تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان و معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان به جهت برقراری این مراسم قول همکاری و همیاری هرچه بیشتر درخصوص رفع مشکلات مددجویان بهزیستی را دادند و اظهار داشتند همیشه همراه و در کنار خانواده بهزیستی خواهند بود و با تمام توان حمایت گر محرومان هستند.

در پایان مراسم با اهدا لوح سپاس از خیرین نیک اندیش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 21888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد