در جذب نیروی مددکار اولویت با تسهیل گران است /تسهیل گران بهزیستی های کوچک متحرک هستند

در مراسمی از ۱۰ نفر از تسهیلگران نمونه استان، ۲ نفر از تسهیلگران برتر در زمینه جذب مشارکت های مردمی و اعضای انجمن تسهیلگران استان تقدیر شد

با حضور  مدیر کل بهزیستی استان فارس، معاونین امور توانبخشی، امور پیشگیری و امور اجتماعی، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد و مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس از تسهیلگران نمونه حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه(CBR) تقدیر شد. 
مدیرکل بهزیستی فارس در آئین تقدیر از تسهیل گران برتر با بیان اینکه برای جذب نیرو در حوزه مددکاری اولویت با تسهیل گران است، اظهار داشت : ما در این خصوص پیگیری و مکاتبات لازم را با سازمان بهزیستی کشور انجام داده و در تلاش هستیم تا حصول نتیجه در قالب مراکز مثبت زندگی، افزایش حق ایاب و ذهاب و یا بیمه تسهیل گران، قدردان زحمات این عزیزان باشیم. 
محمدصادق کشفی نژاد با بیان اینکه تسهیل گران، بهزیستی های کوچک متحرک هستند،تصریح کرد : دوستان تسهیل گربا  ایفای نقش عالمانه در عرصه آموزش، آگاه سازی و توانمند سازی و همراه کردن جامعه محلی با اهداف بهزیستی بویژه در حوزه توانبخشی به عنوان بهزیستی های کوچک متحرک به ما کمک می کنند. 

*فارس در حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه از پبشگامان کشور است*

معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس با بیان اینکه فارس از پیشگامان حوزه پیشگیری مبتنی بر جامعه در کشور است، اظهار داشت : بهزیستی فارس بدلیل اجرای طرح های مثبت  و سابقه مطلوب در عرصه توانبخشی از بازوهای مشورتی سازمان بهزیستی کشور است. 
گودرزی تسهیلگران را از شرکای اجتماعی فعال برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه دانست و خاطر نشان کرد : این افراد خالصانه، پرتلاش و بدون هیچ چشم داشتی تمام خدمات  توانبخشی را در همه نقاط به عنوان نمایندگان بهزیستی به صورت جهادی پیگیری و دنبال می کنند. 
وی فرایند انتخاب تسهیلگران را بر اساس شاخص های اعلامی اداره کل بهزیستی عنوان و تاکید کرد : انتخاب نفرات برتر از سوی انجمن تسهیلگران استان فارس بر اساس معیار و شاخص های اعلام شده  شامل عملکرد موثر در زمینه تحقق مولفه های برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( سلامت، آموزش، معاش، اجتماعی و توانمند سازی) ، جذب مشارکت های مردمی، چاپ مقاله در نشریات توانبخشی کشور ، ارائه ایده خلاقانه، ایجاد اشتغال برای معلولان تحت پوشش و برقراری تعامل موثر با ارگان های دولتی و غیر دولتی انجام شده است. 
گفتنی است در این مراسم از ۱۰ نفر از تسهیلگران نمونه استان، ۲ نفر از تسهیلگران برتر در زمینه جذب مشارکت های مردمی و اعضای انجمن تسهیلگران استان تقدیر شد.

کد خبر 21878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد