دیدار دکتر حسین نحوی نژاد با همکاران بازنشسته به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

ظهر روز سی مرداد ماه به مناسبت روز تکریم بازنشستگان مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق محمد حبیب دوست مسئول پایگاه بسیج ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی ، شادکام مشاور مدیرکل و رئیس دفتر مدیرکل و پورحبیبی مشاور مدیرکل در امور بانوان با همکاران بازنشسته بهزیستی ( سرکار خانم سیده معصومه حجتی و بیژن مکانی ) دیدار و به پاس ۳۰ سال خدمتگزاری در این سازمان از آنان قدردانی کردند .

دکتر حسین نحوی نژاد با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند خاطر نشان کرد: شما علاوه بر سرمایه انسانی جزء سرمایه های اجتماهی ما هم هستید ..

وی افزود : احترام به بازنشتگان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم بوده و بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.
مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه دینی، اعتقادی و مورد تاکید دین مبین اسلام و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان به شمار می رود که باید ضمن سرکشی از دوستان و همکاران گذشته، همواره به یاد آنان بوده و در مواقع سختی های احتمالی نیز در کنارشان بود.
همکاران بازنشسته در سخنان خود از همکاران جوان و شاغل را به تلاش و کوشش در جهت اعتلای نام بهزیستی گیلان و رساندن به اهداف عالیه آن توصیه کردند.
آنان همچنین عمل صادقانه و خدمت به مردم را لطف خداوندی دانسته و اظهار داشتند: هر کس که در راه خدا و خدمت به خلق قدمی بردارد، خداوند نیز او را هدایت و حمایت خواهد کرد

کد خبر 21875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد