مراکز مثبت زندگی در هفته دولت آغاز به کار خواهند کرد

مدیرکل بهزیستی استان از آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری از آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در هفته دولت خبر داد و گفت: با طی مراحل اولیه شامل مصاحبه، گزینش و... متقاضیان برای متقاضیان واجد شرایط موافقت اصولی صادر شده که در این مرحله پس از تائید مکان های معرفی شده و سایر اقدامات پایانی پروانه فعالیت صادر خواهد شد. 

حمیدرضا الوند گفت: تمامی اقدامات این مراکز پس از راه اندازی می بایست بر اساس دستورالعمل های ابلاغی انجام شود چرا که پرداخت یارانه به مراکز منوط به اجرای دقیق برنامه ها در قالب همین دستورالعمل ها از جمله ارائه خدمات الکترونکی خواهد بود. 

وی افزود: این مراکز در جهت تجمیع خدمات، تسهیل دسترسی و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شده اند. 

الوند خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان حائز شرایط می بایست مطابق تعهدات قبلی و مستندات بارگذاری شده  طی هفته جاری نسبت به انجام اقدامات پایانی و راه اندازی مرکز اقدام نمایند و در صورت عدم توانایی برای راه اندازی مراکز سایر افراد دارای اولویت بعدی جایگزین آنها خواهند شد. 

مدیرکل بهزیستی استان گفت: دسترسی پذیری و رعایت ضوابط مناسب سازی از جمله اقداماتی است را موسسن مراکز می بایست در اولویت اصلاحات ساختمان های معرفی شده انجام دهند و دفتر مناسب سازی بهزیستی استان ضمن نظارت بر این روند به این مراکز مشاوره های لازم را ارائه خواهد کرد. 

کد خبر 21869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد