پاسخ گویی تلفنی مدیر کل بهزیستی استان کرمان  به مددجویان و  متقاضیان

مدیر کل بهزیستی با حضور در مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی کرمان ، تلفنی پاسخگوی مددجویان ومتقاضیان بود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، فاطمه وجودی مسئول مرکز پذیرش وهماهنگی بهزیستی گفت : شیوع کرونا باعث شده است که ملاقات های حضوری حذف و به صورت تلفنی مدیرکل بهزیستی استان کرمان پاسخگوی درخواست های مردمی است .

وی با بیان اینکه در این ارتباط تلفنی 10 نفر به صورت مستقیم با مدیرکل گفت و گو کردند ؛ یادآور شد : پس از ارجاع دستورات به اداره پذیرش و هماهنگی طریق بخش های اداری اقدام لازم انجام می شود .

کد خبر 21865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد