اسداباد| جلسه شورای فرهنگی با محوریت احیاء هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی با حضور معاون، رابط امور فرهنگی، رابط امربه معروف و اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر به مناسبت ماه محرم و هفته امربه معروف در بهزیستی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اسدآباد  در ابتدای جلسه اکبر احمدی منش معاون بهزیستی شهرستان  ضمن تسلیت به مناسبت فرار رسیدن ماه محرم گفت: برگزاری مناسبت های ماه محرم و احیلء فریضه امر به معروف و نهی از منکر می بایست مورد اهتمام جدی همکاران قرار گیرد لذا اعضا  نظرات خود را در خصوص برگزاری مراسم در دهه اول ماه محرم دربهزیستی شهرستان ارائه تا برنامه ریزی لازم انجام شود. 

احمدی منش ضمن تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با وجود بیماری کرونا باید همه تلاش و همت خود را برای تبیین و انتقال فرهنگ عاشورا در برنامه های پیش رو به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم با فاصله‌گذاری اجتماعی به کار ببندیم و بدانیم رعایت این فاصله گذاری در حال حاضر به یک فرهنگ تبدیل شده و ما وظیفه داریم به این فرهنگ توجه کنیم.

در پایان جلسه اعضای شورا و حاضرین پیشنهادات خود را برای باشکوه تر برگزار کردن ماه محرم و استفاده از فضای باز برای برنامه ها  در شرایط شیوع ویروس کرونا  ارائه نمودند.

کد خبر 21862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد