پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام

محرمی دیگر از راه رسید و یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور  مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم الحرام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام

محرمی دیگر از راه رسید و یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت. ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد تا شور و شعور عاشورایی دیگر بار احیاء گردد تا ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحب دلان فزونی یابد.

همگان می دانند که ماه‌هاست جوامع بشری درگیر بیماری به نام کرونا شده اند که روز بروز در حال گسترش است و محرم الحرام سال 1442 هجری قمری با این ویروس هم زمان شده است . در مسئله عزاداری محرم در شرایط کرونا از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله) در سخنرانی عید قربان که فرمودند : به رغم اهمیت مراسم عزاداری سیدالشهدا، رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی مقدم است و همه شرعاً موظفند که شرایط کرونایی را رعایت بکنند و به ضرورت ها بسنده کنند  و ما در شرایط کنونی مکلف به انجام این تکلیف هستیم تا دیگر بار در کنار هم و با هم برای سرور سالار آزادگان جهان بر سر سینه خود بزنیم .

 اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت ، همکاران خود و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت دارم .

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 21860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد