شمیرانات| از شش کارمند آزاده تقدیر شد+ گزارش تصویری

مراسم تقدیر از آزادگان اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در ایام گرامیداشت سی امین سالروز بازگشت آزادگان به کشور، اداره بهزستی شهرستان شمیرانات از شش کارمند آزاده خود تقدیر کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در این مراسم، آزادگان را مایه برکت و سبب افتخار ایران معرفی کرد و اظهار داشت: ما که امروز در امنیت کامل و بدون دغدغه گردهم می نشینیم و خاطره ها را مرور می کنیم به همت، تلاش ستودنی و از جان گذشتگی شما افتخارآفرینان ایران اسلامی است.

مینا رجایی در ادامه بیان داشت: تجربه موفق دفاع مقدس با عزم راسخ و حماسه آفرینی های شما میسر و تمامیت ارضی کشور حفظ شد.

وی آزادگان را الگوهایی امروزی برشمرد و افزود: ما باید از شما بیاموزیم که چگونه ایثار کردید تا ما هم در زندگی خود با پیروی از منش شما ایثار کرده و بر مشکلات ریز و درشت جامعه فائق شویم.

رجایی خاطر نشان کرد: حضور آزادگان افتخار هر سازمان است و ما مفتخریم که در خدمت شش آزاده سرافراز هستیم.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در پایان تصریح کرد: فعالیت در سازمان بهزیستی نوعی ایثارگری است و کسانی که در دوران دفاع مقدس ایثارگری کرده و یا عضو خانواده ایثارگران هستند و پس از جنگ تحمیلی، در بهزیستی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت خدمت می کنند از جایگاه رفیع انسانی برخوردارند و باید به حال این افراد غبطه خورد.

در این مراسم شش آزاده شاغل در بهزیستی شمیرانات با بیان خاطرات تلخ و شیرین خود، فضایی آکنده از عشق، شور و معنویت را حاکم کردند.

در پایان این مراسم، مینا رجایی با اهدای لوح تقدیر و گل از آزادگان تقدیر کرد و آزادگان نیز با لوح و سبد گل از خدمات وی در مدیریت بهزیستی شمیرانات و اهتمام نسبت به ایثارگران، تشکر کرده و مراتب قدرشناسی خود را به نمایش گذاشتند.

معاون امور اجتماعی، مسئول امور ایثارگران و روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شمیرانات نیز در این مراسم، حضور داشتند.

گفتنی است، به بهانه روز خبرنگار، خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی شمرون و روزنامه جمهوری اسلامی نیز در این مراسم مورد تفقد مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات قرار گرفتند.

کد خبر 21851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد