مدیر کل بهزیستی لرستان از پویش مردمی ایران همدل خبر داد

دکتر یاری مدیر کل بهزیستی لرستان از پویش مردمی ایران همدل با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم و هدف تامین کمک هزینه معیشتی ، اقلام کمک آموزشی و وسایل بهداشتی ، درمانی و دارویی خبر داد.


ـــــــــــ
بنا به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان دکتر یاری مدیر کل بهزیستی لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور و نقش خیرین و نیک اندیشان در بسیاری از موارد برای حل معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه هدف و یا دست کم تعدیل آن می تواند بسیار پر رنگ باشد، گفت: این پویش همگانی که از عید سعید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم و با هدف تهیه اقلام کمک آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و وسایل بهداشتی و درمانی برای کودکان کار، سالمندان و افراد آسیب دیده مستقر در مراکز بهزیستی و همچنین تامین کمک هزینه معیشتی برای مددجویان و خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، آغاز شده و امید واریم این کمپین نگاه جدی و جدید تر مردم و مسئولین را به مقوله فعالیت های خیر خواهانه به دنبال داشته باشد.  
دکتر یاری در ادامه تصریح کرد، این پویش یک حرکت ملی است و تمام سازمان ها، نهاد ها، ادارات و موسسات همگام و همصدا در راستای توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به این پویش پیوسته اند.
دکتر یاری در ادامه از راههای همدلی در این پویش گفت و تصریح کرد، افراد خیر و نیکو کار می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره گیری ستاره ۱۴ مربع و یا شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و نرم افزارهای آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه ڪارت، ستاره یڪ، کیپاد و صاپ واریز نمایند و کمک های غیر نقدی نظیر اقلام و جیرهٔ خشک غذایی از طریق ادارات بهزیستی شهرستانها جمع آوری و به دست خانواده های نیازمند، دانش آموزان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خواهد رسید.

کد خبر 21838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد