با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی گلستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی گلستان ساعاتی قبل با حضور، دکتر عباسی_معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ در این مراسم که در جمع معاونین و مسئولین بهزیستی گلستان برگزار شد، دکتر عباسی با اهدا حکمی از سوی معاون وزیر و ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور به دکتر سید مهدی حسینی، مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان ،حضور ایشان را در کنار خانواده و مجموعه بزرگ سازمان بهزیستی تبریک گفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به دکتر غفاری_ مدیرکل سابق از زحمات و تلاش های وی در طول مدت مدیریت تجلیل و قدردانی نمود.

دکتر عباسی طی سخنانی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود ،تحریمهای اقتصادی و شیوع ویروس کووید_۱۹ در کشور گفت: با وجود شرایط اقتصادی جدید طی سالهای اخیر توانستیم تمامی پشت نوبتی های دریافت مستمری را به صفر برسانیم.

دکتر عباسی در ادامه با اشاره به این که طی سال های گذشته مستمری مددجویان براساس بعد خانوار بین سه تا پنج برابر بیشتر شده است، افزود:با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت میزان بودجه مستمری خانواده های تحت پوشش بهزیستی هر ساله افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای فعالیت سازمان موضوع شفافیت است خاطر نشان کرد:  در حال حاضر سامانه و ستاد شفافیت بهزیستی آغاز به کار کرده و براساس آن تمامی فعالیت‌هایی صورت گرفته ازجمله اطلاعات املاک ،قراردادها ، تفاهمنامه ها،مشارکتهای مردمی و.... بر روی  این سامانه و در دسترس عموم قرار گرفته است .

وی تاسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی را در راستای شفافیت و الکترونیکی نمودن خدمات بهزیستی عنوان نمود و افزود: با تاسیس این مراکز ،خدمات سازمان بهزیستی در سطح وسیعتر، بدون موازی کاری و بصورت عادلانه توزیع خواهد شد.

کد خبر 21833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد