بیش از ۱۳ هزار تماس موفق از ابتدای سالجاری با سامانه ۱۴۸۰

وارثی گفت: صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به صدای مشاور(خط ۱۴۸۰ ) بیان کرد: سامانه ۱۴۸۰ مستقر در مرکز استان است که قابلیت دسترسی در کلیه شهرستان ها و روستاها را دارد.

وی گفت: نحوه فعالیت این سامانه ۸ صبح لغایت ۲۴ شب تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل توسط ۱۰ روانشناس و مشاور با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های روانشناسی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: خدمات مشاوره تخصصی در حیطه های مشاوره ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، اعتیاد و غیره، منطبق بر استانداردهای مشاوره می باشد.

وارثی گفت: ارائه خدمات مشاوره تخصصی تلفنی در بحران کرونا و کاملا رایگان بوده و صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

وی عمده موضوعات مطرح شده را مشکلات زناشویی، وابستگی به خانواده اصلی، ناباروری، مشکلات با همسر، متارکه، عدم تناسب سنی، عدم تمکین جنسی، طلاق، سوءظن نام برد.

کد خبر 21822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد