بیناد فرزانگان زرند ۳۰ سبد کالا در نهضت ایران همدل به افراد تحت حمایت بهزیستی هدیه کرد

در ادامه اجرای پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل ۳۰ سبد کالا به ارزش ۶۰ میلیون ریال توسط بنیاد خیریه فرزانگان به مددجویان تحت حمایت اهدا شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از زرند ، مهری برهانی مسئول بنیاد خیریه فرزانگان با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه لازم است که توجه بیشتری به گروهای خاص شود اظهار داشت : بنیاد فرزانگان همراه با سایر مردم در پویش ایران همدل فعالیت می کند .

وی گفت : در اولین اقدام با استفاده از کمک های خیرین ۳۰ سبد کالا به ارزش ریالی ۶۰ میلیون ریال تهیه و افراد وخانواده های تحت حمایت بهزیستی اهداء شد .

علی ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با قدردانی از مشارکت بنیاد فرزانگان، سایر مردم و خیرین و مسئولین مراکز را به مشارکت در پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل دعوت کرد و گفت : مراکز دولتی و غیردولتی در سراسر شهرستان زرند آماده دریافت نذر و هدایای مردم در ماه محرم و صفر هستند .

ابراهیمی با اعلام  شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷  گفت :  از طریق کد دستوری  #۱۴* و همچنین نرم افزارهای هفت هشتاد ،آپ،سکه،۷۲۴،تاپ ،همراه کارت ، ستاره یک ،کیپاد،ساپ ، فون پی، پات و سیگنال امکان پرداخت نقدی وجود دارد که مشارکت نقدی مردم برای تامین وسایل بهداشتی و درمانی – کمک توانبخشی – آموزشی و معیشتی خانواده های تحت حمایت هزینه می شود .

کد خبر 21805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد