بومی سازی و اجرایی کردن طرح جامع پیشگیری مورد توافق قرار گرفت

کارگاه آموزشی پیشگیری ، درمان و مقابله با اعتیاد کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به میزبانی بهزیستی با حضور اعضا کمیته و کارشناسان متخصص درمان و پیشگیری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل  در کارگاه آموزشی پیشگیری ، درمان و مقابله با اعتیاد که با حضور ۲۰ نفر از مدیران استانی برگزار شد  با اظهار خوشنودی از توجه  و همت مقامات عالی استان به موضوع گسترش آگاهی و توسعه فرهنگ پیشگیری در قالب اقدامات علمی و تخصصی ، گفت : یکی از مهمترین پایه های ایجاد آرامش در جامعه مدیریت صحیح وکارشناسانه مسائل اجتماعی از جمله مسئله اعتیاد وسوء مصرف مواد است واین مهم میسر نخواهد شد مگر با افزایش سطح آگاهی که این ارتقاء آگاهی باید بین مردم و مسئولین هم زمان انجام شود .

                                         

وی با مهم دانستن پیشگیری یادآور شد : پیشگیری فقط با روش افزایش سطح آگاهی های عمومی لازم است و برگزاری این گونه نشست های تخصصی می توان سطح اگاهی مسئولین را در موضوع رویا رویی با پدیده ای چون اعتیاد افزایش داد .

صادق زاده با اعتقاد به اینکه آموزش و آگاهسازی باید به نسبت در همه جامعه فراگیر شود ؛ افزود : برگزاری این گونه نشست های تخصصی و آموزش های عمومی باید تکرار یابد در این صورت است که می توان به پیشگیری بیش از درمان امیدوار بود .

گفتنی است  در این کارگاه تخصصی مجتبی شجاعی – علی بهرام نژاد و داریوش بوستانی به ارائه مطالب علمی خود پرداختند . همچنین بومی سازی و اجرایی کردن طرح جامع پیشگیری با بهره برداری از مطالب علمی ارائه شده و اعلام نظر شرکت کنندگان مورد توافق قرار گرفت .

کد خبر 21804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد