در رسانه| سازش ۱۴ درصدی بین زوجین کرمانشاهی با سامانه تصمیم

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه از سازش ۱۴ درصدی بین زوجین متقاضی طلاق در استان در قالب فعالیت سامانه تصمیم به منظور ارائه مشاوره‌های پیش از طلاق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فاطمه رضوان مدنی در دیداری با نماینده دادستان کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۶۴ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: از این تعداد ۴۲ هزار نفر دارای معلولیت بوده و از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

او افزود: در حال حاضر ۶۵۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی مشغول فعالیت بوده که شامل مهدهای کودک، مراکز نگهداری توانبخشی معلولان و سالمندان، بیماران روانی، کلینیک‌های اجتماعی، مؤسسات و سایر مراکز مرتبط با بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین به وجود مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برطرف کردن بسیاری از مشکلات از حیطه اختیارات و اعتبارات بهزیستی خارج است و نیازمند تعامل و همکاری دستگاه قضائی، سایر دستگاه‌ها، و خیرین هستیم.

او در ادامه از سازش ۱۴ درصدی بین زوجین متقاضی طلاق در استان در قالب فعالیت "سامانه تصمیم" به منظور ارائه مشاوره‌های پیش از طلاق خبر داد.

این مسئول همچنین به فعالیت اورژانس اجتماعی بهزیستی (۱۲۳) برای رسیدگی فوری به آسیب‌های اجتماعی در استان و همچنین خط تلفن صدای مشاور بهزیستی (۱۴۸۰) به منظور ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف به مردم اشاره کرد و گفت: تلاش بهزیستی این است که از ابتدای تولد تا زمان سالمندی با خدمات متنوعی به افراد جامعه برای رسیدن به رفاه اجتماعی کمک کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: تعامل مسئولین با داشتن یک آرمان مشترک می‌تواند راهکاری مناسب برای رفع مشکلات و همچنین خدمت بهتر به مردم باشد.

کد خبر 21801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد