ضرورت تعامل دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از اعتیاد در کرمانشاه

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تمامی دستگاه‌ها و بهزیستی همگام و همراه با یکدیگر در امر پیشگیری فعال باشند.

ب‍ه گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان به ریاست اداره‌کل بهزیستی به عنوان دستگاه عضو در محل سالن فجر معاونت پیشگیری با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، جانشین مدیرکل بهزیستی استان و نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته برگزار شد.

علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه در این کمیته بر تلاش دستگاه های عضو برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.



در ادامه دکتر فرحناز محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از سوی بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: تمامی دستگاه‌ها و بهزیستی همگام و همراه با یکدیگر در امر پیشگیری فعال باشند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیری از اعتیاد در زمان کرونا توسط بهزیستی، افزود: اجرای پروژه‌های اجتماع محور در سطح محلات شامل توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی و فرهنگی در بین خانواده های آسیب خیز و تحت پوشش طرح پازک و همچنین در برخی از مهدهای کودک استان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

در این جلسه کارشناسان دفتر اعتیاد بهزیستی استان نیز به فعالیت‌های آگاه‌سازی در فضای مجازی از طریق کانال های رسمی و گروه‌های مجازی در استان و شهرستان ها و ساخت چندین کلیپ آموزشی در قالب انیمیشن اشاره کردند.

کد خبر 21800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد