رونمایی از کتاب صوتی" ساعت۱۶ به وقت حلب" و کتاب "سوره های سرخ"

جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور سردار ظفری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر گزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان احمد توصیفیان پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای این جلسه گفت: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اطلس جامع  شهدای کار تهیه و تولید خواهد شد.

توصیفیان پورافزود:  هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون شهداست  و فداکاری شهیدان و گذشت خانواده ها و حضور رزمندگان ما بود که افق روشن را در کشور ما پدیدار کرد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است و نظام جمهوری اسلامی امروز امانت شهیدان است.

سردار مهدی ظفری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز با مروری بر زندگی و شهادت سردار سلیمانی گفت: این اندیشه های والای شهید سلیمانی و درک مشکلات جامعه جهانی بود که موجب ثبت یاد و نام او در تاریخ ملت ایران شد.

سردار ظفری گفت: امروزه توجه به جایگاه ولایت می بایست برای همه نهادینه شود چرا که تاکید رهبری بر استفاده از همه ظرفیت ها در جامعه است و این یعنی ایشان به همه مسائل توجه کافی دارند لذا همین امر می بایست سرلوحه کار همه باشد تا بستر همکاری و همیاری در جامعه فراهم شود.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: تقویت پشتوانه های فرهنگی و معرفی خدمات و دستاوردهای نظام و توجه به پوشش دادن خلاء بین اقتصاد و فرهنگ و تدوین برنامه های سالانه و اهداف راهبردی با نگاه به مبانی فرهنگی میتواند مارا در رسیدن به اهداف عالی انقلاب کمک نماید.

سردار ظفری خاطر نشان کرد نگذاریم ارزش ها ابزاری برای تسویه حساب های سلیقه ای تبدیل شود و همه تلاش کنیم تا سایه شهادت شهدا و ایثار گری های جانبازان و ایثارگران در جامعه سایه بگستراند. 

مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از عوامل تولید کننده کتابهای صوتی گفت: با همکاری های دوجانبه، سال گذشته پنج  عنوان کتاب صوتی و دو عنوان  کتاب تهیه و تولید شد که گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هدف بهزیستی تهیه و تولید شد. 

الوند گفت: با ادامه همکاری و در قالب تفاهمنامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس امسال نیز کار تولید کتابهای صوتی در مجموعه بهزیستی ادامه خواهد یافت. 

حمیدرضا الوند افزود: با بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی می توان ضمن استفاده از توانمندیهای ایشان در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز کمک کرد.

الوند گزارشی از اقدامات بهزیستی استان در حوزه پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا ارائه کرد و گفت: با همکاری و همیاری هم از این بحران نیز عبور خواهیم کرد. 

در این جلسه از کتاب  صوتی" ساعت۱۶ به وقت حلب"  که بر اساس زندگینامه شهید سردار همدانی و کتاب "سوره های سرخ" که بر اساس زندگینامه تعاون گر شهید سید عباس الجی تدوین و تولید شده است رونمایی شد. 

گفتنی است در این جلسه لوح سپاس مدیرکل بهزیستی استان تقدیم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان شد و از طرف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از دست اندرکاران تولید کتابهای صوتی در دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر بعمل آمد. 

کد خبر 21790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد