فریدونکنار | تفاهم نامه مشارکت در ساخت اداره بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان فریدونکنار به امضا رسید

با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران، حجت الاسلام حسن جلالی امام جمعه و محمد مهدی نصیری فرماندار شهرستان در راستای اجرای اهداف سازمان بهزیستی و با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مرتبط تفاهم نامه مشترک فیمابین اداره کل بهزیستی استان مازندران و هادی اختیاری خیر نیک اندیش مازندرانی جهت مشارکت در ساخت اداره بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان فریدونکنار در زمینی به وسعت ۶۰۰ مترمربع به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی خیرین را مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی در راستای اهداف محرومیت زدایی عنوان کرد و با اشاره به وظایف و خدمات متعدد این سازمان حمایتی  گفت: بهزیستی فقط مختص معلولین نیست و تمامی آحاد جامعه قبل از تولد تا پس از مرگ به نوعی از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.
وی با اشاره به خدمات دهی بهزیستی به بیش از ۱۹۰۰ خانوار در شهرستان فریدونکنار در حوزه های مختلف اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری افزود:  بالغ بر ۹۱۰۰ نفر در شهرستان فریدونکنار تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد در حوزه اجتماعی ۲۸۳ نفر و در حوزه توانبخشی ۶۴۲ نفر از محل منابع سازمان و هدفمندی یارانه ها، مستمری دریافت میکنند.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران اشتغال و مسکن را دو رکن اساسی در توانمندسازی گروه های هدف دانست و تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد ۶۸ طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال افتتاح و نیز ۱۱ واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی مازندران در شهرستان فریدونکنار واگذار شد.
دکتر گوهردهی ضمن ابراز تاسف از عدم تملک ساختمان اداری در برخی شهرستانها خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا ساختمانهایی در شان جامعه هدف بهزیستی اماده کنیم که در این راستا از ظرفیت خیرین نیز استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران اضافه کرد: خیر بزرگوار هادی اختیاری نیز همواره بلند نظرانه در کنار بهزیستی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این نهاد حمایتی را دنبال کرده اند .
در پایان تفاهم نامه مشترک فیمابین اداره کل بهزیستی استان مازندران و هادی اختیاری خیر نیک اندیش مازندرانی  جهت مشارکت در ساخت اداره بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان فریدونکنار در زمینی به وسعت ۶۰۰ مترمربع  به امضا رسید.

کد خبر 21785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد