پیام تبریک مدیرکل بمناسبت آغاز هفته دولت

 نخستین روزهای شهریور ماه، به سرخی خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پیامی آغاز هفته دولت را به همگان به خصوص دولت مردان خدوم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سمنان متن این پیام به شرح ذیل است:

با سلام و احترام

 نخستین روزهای شهریور ماه، به سرخی خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است. شهیدان والامقامی که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

 این هفته فرصت مغتنمی است که دولتمردان با تجدید میثاق با آرمانهای این شهدا برای ادامه دادن راه سرخ آنان هم قسم شوند.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "جهش تولید" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق شعار امسال گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی همکاران سازمان بهزیستی کشور، علی الخصوص همکاران ارجمند خود در اداره کل بهزیستی استان سمنان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کد خبر 21784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد