بررسی آخرین تصمیمات بازگشایی مهدهای کودک

مدیرکل بهزیستی استان گلستان در نشستی که امروز سه شنبه 28 مردادماه با تعدادی از نمایندگان مدیران مهدهای کودک سراسر استان برگزار نمود ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود ، به بررسی روند بازگشایی مهدهای کودک دراستان پرداختند.

دکتر حسینی با بیان اینکه مهد های کودک یکی از گروهها و مراکز تحت نظارت بهزیستی است که با شیوع بیماری کووید ۱۹ از اوایل اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده اند و جز مشاغلی است که سخت آسیب دیده اند گفت: در خصوص بازگشایی مهدهای کودک ،تصمیم نهایی از سوی ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ می باشد که طی مکاتبه و هماهنگی که با این ستاد صورت خواهد گرفت در زمینه بازگشایی مهدهای کودک تصمیم گیری خواهیم نمود.

 وی در ادامه افزود:  بسیاری از تمهیداتی که سازمان بهزیستی قبل از شیوع کرونا برای مراکز تحت نظارت خود اعلام کرده بود، همچنان پابرجاست مانند محدودیت در ملاقات‌ها ،رفت و آمد و رعایت اصول و پروتکل ها بهداشتی.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان یادآور شد: در حال حاضر 241 مهدکودک در سراسر استان تحت نظارت سازمان بهزیستی می باشند که ازین تعداد 124 مهدکودک شهری،71 روستا مهد و 46 مهدکودک نیز در مناطق حاشیه و محروم  قرار دارند که در صورت بازگشایی مهدهای کودک قریب به 9هزار کودک از خدمات آموزشی و مراقبتی بهرمند خواهند شد.

کد خبر 21778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد