در رسانه| ایجاد ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در کشور

تبریز- رئیس سازمان بهزیستی کشور از برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی با مشارکت سازمان بهزیستی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا همزمان با چهار استان کشور آغاز شد.

وحید قبادی دانا در این مراسم اظهار داشت: این واحدها مخصوص مددجویان معلول و یا سرپرست خانوار است که در دهک درآمدی یک تا سه قرار دارند.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: برای امسال احداث هزار و ۵۰۰ واحد را در نقاط مختلف کشور برنامه ریزی کرده‌ایم که ۷۵ درصد از اعتبارات را بهزیستی و مابقی را سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا تأمین خواهند کرد و همچنین مسئولیت احداث نیز بر دوش قرارگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در بخش‌های مختلف پروژه حمایت لازم را انجام می‌دهند.

قبادی دانا افزود: در این پروژه سهم آورده مددجویان حداقلی و مربوط به تأمین زمین است و صفر تا صد مراحل اجرایی توسط سازمان بهزیستی و قرارگاه خواهد بود.

آغاز کلنگ زنی ۳۰۰ واحد در ۴ استان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نیز در این مراسم اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته، در فاز اول هزار و ۵۰۰ و مجموعاً ۱۵ هزار واحد برای مددجویان سراسر کشور ایجاد خواهد شد.

سعید محمد ادامه داد: امروز شاهد کلنگ زنی ۳۰۰ واحد در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمان و فارس خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی نیز ۴۰۰ واحد در استان‌های مختلف کلنگ زنی خواهد شد و ۶۰۰ واحد دیگر نیز منتظر دریافت زمین برای آغاز کار است.

کد خبر 21775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد