در رسانه| کلنگ زنی۶۲ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی

در ارتباط ویدیوکنفرانسی با رئیس سازمان بهزیستی کشور احداث ۶۲ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیین آغاز عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل بهزیستی استان، فرمانده سپاه عاشورا ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس بهزیستی تبریز و مدیر واحد صاحب الزمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  و هم چنین حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سه استان دیگر برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در این مراسم هدف از ساخت این واحدها را توانمندسازی مددجویان بهزیستی عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای تامین مسکن مددجویان و معلولین در قالب تفاهم نامه بین بهزیستی استان، قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود. 

 فرگل صحاف با بیان اینکه در قالب این طرح یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کشور ساخته می شود، ادامه داد: ۶۲ واحد از این مساکن در تبریز و ۱۱ شهرستان دیگر استان احداث می شود و جامعه هدف این طرح  سرپرست خانوارهای معلولین شدید و خیلی شدید و زنان سرپرست خانوار سه دهک درآمدی پایین (۱-۲-۳) هستند. 

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه زمین آورده خود مددجو می باشد ؛اظهار کرد: این واحدها در متراژ ۶۰ متر مربع برای معلولین و ۵۰ متر مربع برای زنان سرپرست خانوار ساخته می شود و اکنون در مرحله شناسایی زمین و بازیابی نقشه است.

صحاف با تاکید بر اینکه ۷۵ درصد هزینه ساخت واحدها  توسط بهزیستی و ۲۵ درصد از سوی قرارگاه خاتم الانبیا تامین می شود، ابراز امیدواری کرد: قبل از آغاز فصل سرما اقدامات اولیه آغاز شود.

گفتنی است، از ابتدای شروع به کار نهضت ملی مسکن تاکنون شش هزار واحد مددجویی در آذربایجان شرقی ساخته و تحویل داده شده است.

کد خبر 21773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد