با هم ببینیم| گفتگوی معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با شبکه خبر

معاون مشارکت های مردمی،موسسات غیردولتی،توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از ادامه پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم»تا پایان ماه صفر خبر داد.

ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور درباره پویش ایران همدل، اظهار کرد: پویش ایران همدل با همکاری بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان صدا و سیما، وزارت ارتباطات و سازمان بهزیستی از عید غدیر تا آخر ماه صفر برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش به صورت متمرکز کمک‌های هموطنان را جمع آوری و در راستای نیاز مددجویان حرکت می‌کند، افزود: کمک‌های جمع آوری شده به مددجویان تحت پویش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه می‌شوند.

یزدان‌مهر درباره راه‌های مشارکت در پویش همدلی، گفت: کد دستوری *۱۴#، شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷، سایت سازمان بهزیستی و آپ‌های پویش ایران همدل راه‌های کمک رسانی خیرین و هموطنان است.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور درباره اجرای پویش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ماه رمضان پویش همدلی مومنانه راه افتاد و ۲۸۱ میلیارد تومان مجموع مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی ما بود که بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شد که در این شرایط پیچیده اقتصادی کمک‌های خوبی برای این مددجویان بود.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی ۲۶۰ هزار دانش آموز و ۳۲ هزار دانشجو دارد که در سال گذشته در قالب پویش مشق مهر، لوازم تحریر و کوله پشتی اهدا شد و امیدوار هستیم امسال هم بتوانیم این کار را انجام دهیم، البته بنیاد مستضعفان اعلام کرد که به دانشجویان و دانش آموزان بهزیستی تبلت می‌دهد.

یزدان‌ مهر ادامه داد: با کمک‌های نقدی خیرین و هموطنان برای مددجویان وسایل بهداشتی و بسته‌های معیشتی تهیه می‌شود. همچنین با همکاری شهرداری‌ها ۱۵۰ مکان را مشخص کردیم که کمک‌های غیر نقدی را جمع آوری کنیم و ادارات بهزیستی در استان‌ها و شهرها این آمادگی را دارند که کمک‌های غیرنقدی و نذورات ماه محرم هموطنان را جمع‌آوری کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیک شروع سال تحصیلی هستیم، اولویت ما کمک آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان است و اگر آن ظرفیتی که بنیاد اعلام کرد را جذب کنیم و تبلت‌ها را در اختیار بهزیستی قرار دهند، برای سایر مددجویان نیز  اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی تهیه می‌کنیم.

کد خبر 21771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =