همکاری بهزیستی کرمانشاه با صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال زایی مددجویان

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr)، کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد دارای معلولیت ساکن در روستاهاست که با بهره گیری از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید می توان به توانمندسازی این افراد کمک شایانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه،نشست مشترک دکتر محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاون توانبخشی این اداره کل با معاون صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه برگزار شد.

دکتر محمدی در این نشست با اشاره به تلاشهای بهزیستی استان جهت اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش، گفت: یکی از اهداف توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr)، کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد دارای معلولیت ساکن در روستاهاست که با بهره گیری از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید می توان به توانمندسازی این افراد کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به آموزش تسهیل گران روستایی همکار بهزیستی برای ارائه آموزش های لازم به مددجویان در روستاها، افزود: تسهیل گران سعی دارند با شناسایی مددجویان و نیازسنجی،  آنها را برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی نمایند. 

محمدطاهر عظیمی معاون صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه نیز در این نشست از اعلام آمادگی برای همکاری بین بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید خبر داد و اظهار داشت: تسهیلات اعطایی اشتغال زایی به مددجویان بدون سود بوده و تلاش ما کمک به اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی  استان میباشد.

وی به فعالیت 14 شعبه صندوق کارآفرینی امید در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای ایجاد همکاری با بهزیستی هر کدام از دستگاه ها وظایف خاصی را بر اساس شیوه نامه ابلاغی برای خدمت هرچه بیشتر به مددجویان بر عهده دارند.

دکتر اختیاری معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست بر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید برای کشف استعدادهای مددجویان دارای معلولیت در روستا و خودکفایی آنها تاکید کرد.

کد خبر 21769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد