ورامین| بهره مندی مددجویان ازکمک های مردمی و دولتی

مددجویان و افراد دارای معلولیت شهرستان ورامین نزدیک هفده میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین با بیان مطلب بالا اظهار داشت: توانستیم با یاری سه ارگان برجسته کشوری بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و سپاه امام حسین «ع» ناحیه ورامین، کمک های نقدی و غیر نقدی نزدیک به هفده میلیارد ریال را به جامعه هدف خود رساندیم.

اعظم هراتی در ادامه افزود: در مرحله اول، مستمری بگیران  به تعداد دو هزار و دویست و ۲۵ نفر مبلغ سه میلیون ریال به حسابشان واریز شد، در مرحله دوم تعداد850 بسته حمایتی به همین ارزش ریالی به خانواده های چند معلول تحویل شد. 

هراتی اضافه کرد: در حال حاضر در مرحله سوم تعداد دو هزار و چهارصد و ۵۱ کارت هدیه سه میلیون ریالی به افراد غیر مستمر بگیر و پشت نوبت و نیز  بهبود یافتگان و رهاشدگان از اعتیاد تعلق می گیرد.

وی در پایان از تمامی مردم عزیز که  پیرامون فرمایش رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» در تمامی مراحل سخت(سیل، زلزله، کرونا و...) همدیگر را یاری می نمایند تشکر کرد و خاطرنشان کرد: هر گونه آمادگی خود را در مورد جمع آوری اقلام نقدی و غیر نقدی هموطنان داریم تا به نحو احسن بدست نیازمندان برسانیم.

کد خبر 21756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد