کرج | سرپرست مرکز کاهش طلاق و مراقبت از خانواده منصوب شد

طی حکمی از طرف مدیر بهزیستی شهرستان کرج « فاطمه محمدی راد » به عنوان سرپرست مرکز کاهش طلاق و مراقبت از خانواده منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : ظهر امروز دوشنبه مورخ ۲۷ مرداد ماه طی حکمی از طرف «علیرضا فتاح پور » مدیر بهزیستی شهرستان کرج « فاطمه محمدی راد » به عنوان سرپرست مرکز کاهش طلاق و مراقبت از خانواده منصوب شد .

در این مراسم که با حضور کارشناسان روانشناسی و مددکاری مرکز کاهش طلاق بهزیستی کرج برگزار شد از زحمات بهارک افشاری تقدیرو قدردانی شد .
فتاح پور در این جلسه گفت : رسیدگی به امور کاهش طلاق و غربالگری زوجین کاری بس دشوار و تخصصی است زیرا آستانه تحمل مراجعین به دلیل مشکلات خانوادگی  پایین بوده و تعداد همکاران کم و تعداد پرونده ها زیاد می‌باشد و اگر تا کنون در مرکز کاهش طلاق و مراقبت از خانواده همه امور به خوبی انجام شده نتیجه کار تیمی و تخصصی کارشناسان و مدیریت خوب مرکز کاهش طلاق و مراقبت از خانواده بوده است.

وی در ادامه در مورد نحوه ثبت نام و روند اجرای کار  کلینیک کاهش طلاق افزود :هر نوع اقدام اولیه فقط از طریق ثبت نام در  سامانه تصمیم (مداخله در طلاق) به نشانی سایت http://www.zaman.behzisti.net میسر است 
متقاضیان در سایت مربوطه ثبت نام کرده و پس از وارد کردن مشخصات خود با انتخاب تاریخ مراجعه و مرکر غربالگری، اقدام اولیه برای طلاق توافقی و مشاوره را انجام می دهند. پس از مراجعه به مرکز غربالگری سایر امور مربوط به غربالگری و.. انجام میشود .
مدیر بهزیستی کرج تصریح کرد:با توجه به آمار رو به افزایش طلاق در چند سال اخیر این طرح تا حدودی در کاهش و جلوگیری طلاق موثر بوده است.

کد خبر 21742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد