تجلیل رئیس بهزیستی کشور از مدیر موسسه طلیعه مهر طه

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان تهران از موسسه طلیعه مهر طه شمیرانات بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در این بازدید دکتر قبادی دانا از معصومه آباد مدیر عامل این موسسه با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان تهران صورت پذیرفت، رئیس سازمان بهزیستی گفت: بخشی از ایستادگی امروز ملت ایران در برابر زیاده خواهی قدرت های جهانی، نشات گرفته از ایستادگی آزادگان عزیزی است که در سال های دشوار جنگ و اسارت مردانه ایستادند و خم به ابرو نیاوردند.

دکتر قبادی دانا گفت: آزاد شدن آزادگان از بند زندان رژیم بعث، همچون خاطره فتح خرمشهر از خاطره های ماندگار مردم شد. امروز نیز به همین مناسبت تصمیم گرفته شد تا به نمایندگی از این عزیزان از

دکتر معصومه آباد متولد آبادان از جمله بانوان رزمنده دلاور و شجاع است که در سن هفده سالگی طی دوران جنگ تحمیلی به اسارت عراقی ها درآمد. 

این بانوی سر افراز آزاده و نمونه کشور مان از جمله افتخارات ایران در عرصه مقاومت در هشت سال  جنگ تحمیلی عراق به ایران است.

کتاب «من زنده ام» مجموعه ای از خاطرات این بانو از دوران اسارتش است که به قلم خودش به نگارش در آمده و به جرأت می توان گفت از آثار بی نظیر در حوزه ادبیات دفاع مقدس است.

گفتنی است، موسسه نیکو کاری مهر طه از سال 1381به منظور نگهداری شبانه روزی از دختران بی سرپرست و بد سرپرست تحت نظارت بهزیستی شهرستان شمیرانات فعالیت می کند.

کد خبر 21735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد