آغاز احداث ۲۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی

عملیات اجرایی ساخت ۲۶۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سازمان بهزیستی در چهار استان اذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان و فارس باحضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، معاون مشارکت های مردمی و مدیرکل مسکن بهزیستی و مدیران عامل تعدادی از هلدینگ های زیر مجموعه قرارگاه بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و همکاری صمیمانه با بهزیستی در کنار پروژه های عظیم صنعتی و... با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی براساس فاز اول تفاهم نامه همکاری بهزیستی و قرارگاه برای ساخت ۱۵۰۰ واحد مددجویی تا پایان سال ۱۳۹۹ شروع می شود، افزود:اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه بصورت ۷۵ درصد سهم بهزیستی و ۲۵ درصدسهم قرارگاه تامین شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور، تفاوت این پروژه را با سایر پروژه های مشابه در سهم آورده مددجویان اعلام کرد و گفت:در این پروژه غیراز معرفی زمین، مددجو هیچ مبلغی را پرداخت نمی کند.
دکتر قبادی دانا خاطر نشان کرد؛ تاکنون ۱۲۲۶ خانوار واجدشرایط  به قرارگاه معرفی شده اند که پس از بررسی های انجام شده پرونده ۸۳۰ خانوار تایید و کار بررسی ۱۴۴ خانوار هم در مرحله بررسی زمین است و ۲۵۲ خانوار هم در بحث زمین معرفی شده مشکلاتی داشته اند که در حال رفع ایرادات هستند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان با تاکید بر همکاری تنگاتنگ ادارات کل بهزیستی با سپاه پاسداران استان ها، ابراز امیدواری کرد تا در نتیجه همکاری ایجاد شده در پایان سال ۹۹ شاهد خانه دار شدن ۱۵۰۰ خانوار مددجوی واقع در دهک های ۱ الی ۳ باشیم.
دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیزدر این مراسم با بیان اینکه عملیات احداث اولین واحد تفاهم شده در بهمن ماه سال گذشته و همزمان با گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حاشیه شهر نیشابور آغاز شد که طی یک ماه آینده تحویل مددجو می شود.
دکتر محمد افزود:عمده واحدهای قابل احداث در مناطق روستایی و صعب العبور قرار دارند که با تمام توان برای اجرای به موقع تفاهم ایجاد شده با بهزیستی و تحویل مسکن مناسب به مددجویان این سازمان تلاش می کنیم.
شایان ذکر است از مجموع این ۲۶۰ واحد، ۵۸ واحد در استان آذربایجان شرقی،۳۵ واحد در استان آذربایجان غربی،۵۴ واحد در استان فارس و ۱۱۳ واحد در استان کرمان احداث می شود.

کد خبر 21728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =