کلنگ زنی ۴۵ واحد مسکن مددجویی بهزیستی آذربایجان غربی

مراسم کلنگ زنی ۴۵ واحد مسکن مددجویی بهزیستی آذربایجان غربی با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیاء (ص) مؤسسه امین امروز ۲۷ مرداد ماه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ۸۷ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند افزود: با کمک سپاه پاسداران و دستگاه‌های دیگر تاکنون موفق شدیم گام‌های خوبی در راستای تامین مسکن مددجویان جامعه هدف بهزیستی برداریم که امروز در این راستا کلنگ‌زنی ۴۵ مسکن برای خانوارهای معلول و سرپرست خانوار انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه با اجرای تفاهم نامه ها امیدواریم گستره فعالیتها به جایی برسد که هیچ نیازمند و مددجوی فاقد مسکن نباشد تصریح کرد: در هفته بهزیستی امسال، ۹۴ واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی استان تحویل داده شد و مقرر هست ۷۵ مسکن نیز در هفته دولت تحویل مددجویان شود. 

فریور اظهار کرد: در راستای عمل به اصول قانون اساسی و برنامه ششم توسعه مبنی بر تامین مسکن مناسب برای افراد معلول و اقشار کم درآمد تفاهم نامه کشوری با قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن و بهزیستی امضا شده است که یکی از ثمرات آن کلنگ زنی این ۴۵ مسکن مددجویی است. 

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه هایی با دستگاه‌های مختلف درراستای تامین مسکن معلولان استان خاطرنشان کرد: امضای تفاهم نامه برای بهره‌مندی ۱۲۴ خانوار دارای حداقل ۲معلول روستایی و خرید ۲۱۵ واحد برای سایر خانواده های روستایی، امضاء تفاهم نامه احداث ۶۲ واحد مسکن برای خانوارهای حداقل دو معلول شهری و خرید ۴۷ واحد مسکونی با همکاری خیرین مسکن ساز، بنیاد مستضعفان،بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بابهزیستی همچنین احداث ۴٠ واحد مسکونی روستایی باهمکاری قرارگاه محرومیت زدایی انجام شده است. 

وی ادامه داد: طی تفاهم نامه ای با صندوق توسعه ملی، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه احداث ۵۶ واحد مسکونی برای ایتام تحت پوشش بهزیستی انجام خواهد شد.

کد خبر 21727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد