ادامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی استان از ادامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیرکل بهزیستی استان در نشست با مسئول عقیدتی و  مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از ادامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خبر داد و گفت: با همکاری های دوجانبه، سال گذشته پنج  عنوان کتاب صوتی و دو عنوان  کتاب تهیه و تولید شد که گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هدف است. 

الوند گفت: با ادامه همکاری و در قالب تفاهمنامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس امسال نیز کار تولید کتابهای صوتی ادامه خواهد یافت. 

حمیدرضا الوند افزود: با بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی می توان ضمن استفاده از توانمندیهای ایشان در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز کمک کرد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: تلاش خواهیم کرد همزمان با چهلمین سالگشت دفاع مقدس که با چهلمین سالگشت تشکیل سازمان بهزیستی نیز مقارن شده است انجمن شعر و تئاتر دفاع مقدس متناسب با شرایط فعلی موجود  و در جهت  زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس راه اندازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز بر گسترش همکاریها با بهزیستی تاکید کرد و گفت: کار در مجموعه بهزیستی ارزشمند است و این همکاری نیز می تواند به غنای فرهنگی ٍکارهای تولیدی و توجه به جامعه هدف بهزیستی کمک نماید. 

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز ضمن قدردانی همکاری مدیرکل  و مدیر روابط عمومی بهزیستی استان گفت: خوشبختانه آثار تولید شده مشترک از انعکاس خوبی در رسانه ها و مردم برخوردار بوده و بحمداله برخی از آثار به جشنواره های کشوری نیز راه یافته اند. 

برخوردار خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر تولید کتابهای صوتی، کار تولید کتابها در قالب نمایشنامه و  تشکیل انجمن های ادبی و... نیز دنبال خواهد شد. 

کد خبر 21724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد