تمدید اعتبار یکساله مجوز مراکز و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی به صورت خودکار

معاون وزیر ورییس سازمان بهزیستی کشور با ابلاغ بخشنامه ای به مدیران کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور، از تمدید اعتبار یکساله مجوز مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه صاحبان امتیاز این مراکز به ادارات بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل، در این بخشنامه آمده است:

با عنایت به مصوبه مورخ۹۹/۵/۱ کمیسیون عالی ماده۲۶ شرایط بحران ناشی از شیوع کرونا و لزوم بسیج همگانی به منظور مقابله با آن و به منظور تسهیلگری فعالیت صاحبان امتیاز مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان، مقرر گردید آن دسته از دارندگان پروانه فعالیت، پروانه مسئول فنی، و پروانه تأسیس از سازمان که موعد تمدید مجوز آنها از ابتدای تیرماه سال ۹۹ تا ابتدای تیرماه سال ۱۴۰۰می باشد،از ابتدای مردادماه سال ۱۴۰۰نسبت به تمدید مجوز خود اقدام نمایند و در این مدت از مراجعه به سازمان جهت انجام امور تمدید خودداری کنند.

شایان ذکر است در صورت عادی شدن شرایط، تصمیم مقتضی در زمان مناسب اعلام خواهد شد.شایان ذکر است واحدهای غیردولتی دارای پرونده مفتوح نظارتی(تذکر و اخطار در خصوص عملکرد مرکز و موسسه) مشمول این بخشنامه نمی باشند.

مقتضی است نسبت به ابلاغ این بخشنامه به واحدهای تابعه و حوزه های مرتبط با عملکرد مراکز و موسسات غیردولتی و نیز صاحبان امتیاز مراکز و موسسات، اقدام لازم مبذول گردد.

                                                                                                                           دکتر وحید قبادی دانا                                                             

 معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی

کد خبر 21723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =