فردیس | بازدید از مراکزکاهش آسیب شهرستان فردیس

در این بازدید محمدزاده رئیس بهزیستی شهرستان فردیس اظهار داشت : آموزش و آگاه سازی، پایه اصلی خدمات مراکز d.i.c را تشکیل می دهد. این مراکز در راستای کاهش هر چه بیشتر آسیب های جسمی و روانی ناشی از مصرف مواد مخدر به مراجعه کنندگان خدماتی را ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: امروز دوشنبه مورخ ۲۷ مردادماه « احمد محمدزاده » رئیس بهزیستی شهرستان فردیس در بازدیدی به همراه دادستان ، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ،رئیس مبارزه با مواد مخدر ,معاون پیشگیری شهرستان فردیس بمنظور بررسی نحوه ارائه خدمت به گروه هدف ، بررسی مشکلات و چالش های مرکز، ارائه راهکار جهت دستیابی به شاخص های بهداشتی و دیدار با پرسنل مرکز d.ic کاهش آسیب در فردیس در محل این مرکز حاضر شدند.

«محمد زاده» رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل مرکز DIC، به تشریح عملکرد واقدامات مراکز شلتر و d.i.c پرداخت و گفت :مراکز گذری کاهش آسیب یا (DIC) طرحی است که مبارزه مستقیم با پیامدهای ویرانگر مصرف مواد مخدر را هدف خود قرار داده است.


ودر پایان دادستان شهرستان فردیس ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در مرکز کاهش آسیب از دست اندرکاران این مرکز تقدیر نمود و گفت: تلاش در راه کاهش آسیب های اجتماعی جهادی بزرگ و خدمتی ارزشمند به جامعه است.

کد خبر 21704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد