پویش ایران همدل تا پایان ماه صفر ادامه دارد

معاون مشارکت های مردمی،موسسات غیردولتی،توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از ادامه پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم»تا پایان ماه صفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیر دولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور ، در خصوص «پویش ایران همدل» گفت: این پویش به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا و سیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات و با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» آغاز شده است.

وی افزود:راه های همدلی با این پویش، استفاده از کد دستوری # ۱۴* و نرم افزارهای  مختلفی که به همین منظور معرفی شده است، هستند و این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

یزدان مهر با اشاره به اینکه تمامی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از کمک های جمع آوری شده توسط این پویش بهره مند می شوند، گفت: نذورات هیأت های مذهبی برای تهیه بسته های معیشتی، تهیه وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر، تامین لوازم  بهداشتی، درمانی و دارویی و... و. مواردی هستند که برای همدلی با اقشار مختلف مددجویان بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، سالمندان، مددجویان مقیم مراکز بهزیستی، خانوارهای تحت پوشش آسیب دیده از کرونا، دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و... و. هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد که در پویش قبلی سازمان بهزیستی که در ماه رمضان امسال با عنوان «همدلی مومنانه» راه اندازی شده بود، در مجموع  مبلغ ۲۸۱ میلیارد تومان مشارکت های نقدی و غیر نقدی، جمع آوری و  توسط سازمان بهزیستی و موسسات تحت نظارت این سازمان در میان جامعه هدف توزیع شده است.

کد خبر 21702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =