محرم و صفر امسال با ایران همدل / قدردانی از همراهی همیشگی مردم نوع دوست استان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در گفتگوی زنده رادیویی ، از جمع آوری و توزیع نذورات محرم و صفر امسال مردم استان در بین مددجویان در قالب پویش ایران همدل خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در این گفتگو با بیان همراهی همیشگی مردم نوع دوست استان با بهزیستی جهت ارائه خدمات به اقشار تحت پوشش این اداره کل ابراز داشت : پویش ایران همدل در راستای پویش کمکهای مومنانه که مرحله اول آن از عید نوروز تا پایان رمضان برگزار شده بود، با شعار "از همدیگر گره گشایی کنیم" راه اندازی شده است.

وی ابراز داشت این پویش با همکاری چندین ارگان از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرای فرمان امام، بهزیستی و کمیته امداد به صورت واحد شکل گرفته است و خیرین می توانند کمکهای خود را به شماره کارت  ۷۷۷۷ ۷۷۷۷ ۶۰۷۷ ۶۲۷۷ واریز نمایند. همچنین نرم افزارهای آپ، سکه،  ۷۸۰ * ، همراه کارت و ۱ * و کد دستوری #۱۴* در خدمت مردم خیر و نوع دوست استان جهت شرکت دراین پویش می باشد.

صحاف گفت: با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کووید ۱۹، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد.، خیرین می توانند نذورات خود را جهت توزیع بین مددجویان به صورت جیره خشک و یا اقلام بهداشتی به ادارات بهزیستی استان تحویل دهند. و یا به دلیل تغییر شیوه آموزشی، اقلام متناسب با شیوه ی نوین آموزشی را نیز می توانند در قالب این طرح به ادارات بهزیستی جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند تحویل دهند.

کد خبر 21679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد