کرج| مراسم تقدیر از آزادگان وایثارگران در بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

در این مراسم مدیر بهزیستی شهرستان کرج از «مردم با وفا و وفادار» به عنوان دو نعمت بی بدیل عصرحاضر مردم ایران نام برد و اظهارداشت: نعمت ولایت فقیه با پیروزی نظام اسلامی در رأس جامعه قرار گرفته و برکات بسیار زیادی برای ما داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : ظهر روز یکشنبه، ۲۶ مرداد ماه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز ازکارکنان آزاده  و ایثارگر بهزیستی کرج تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا فتاح پور مدیر بهزیستی کرج روز بازگشت آزادگان غیور را تبریک گفت و در ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را ازدرگاه باری تعالی خواستار شد.
وی بعد از ذکر خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: اگر دین خدا را یاری کنیم اثر آن به خود ما برمی‌گردد و اگر از ارزش‌ها عدول کنیم تبعات آن نیز دامان خود ما را خواهد گرفت.
فتاح پور  از حمایت‌های  مدیر کل محترم بهزیستی استان البرز  از جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های شهداء تقدیر و تشکر نمود.

نعمت ولایت همیشه وجود داشته و آن چیزی که این نعمت را در دوره‌ اخیر کامل کرده، مردم باوفا و وفادار است که در دوره های مختلف اسلام به ندرت نعمت"ولایت" و "وجود مردم با وفا و وفادار"به طور همزمان در یک دوره تاریخی وجود داشته اند.
در ادامه جلسه خاطره گویی و خاطرات تلخ روزهای اسارت که آثار آن هنوز جسم و تن  همکاران عزیز را  آزارمیدهد از طرف همکاران بازگو شد.
در ادامه‌جلسه پرسش و پاسخ توسط همکاران آزاده، ایثارگر، جانباز و خانواده شهدا در خصوص مشکلات این عزیزان مطرح شد.

در انتها، مراسم با اهدای لوح  به جانبازان وایثارگران پایان‌ پذیرفت.
لازم به توضیح است یکی از همکاران  آزاده شاغل در مرکز حضرت فاطمه(س) که در محل کار خود در حال انجام وظیفه بودند  و نتوانستند در مراسم حضور پیدا کننددر محل کار  توسط همکاران و کودکان از ایشان تقدیر شد.

کد خبر 21670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد