دیدار رییس سازمان بهزیستی از مرکز شبه خانواده مهر طه و تقدیر از خدمات آزاده سرافراز دکتر معصومه آباد

«ایستادگی امروز ما نشات گرفته از ایستادگی آزادگان است»

در دیداری که صبح ۲۶ام مرداد ماه به مناسبت سی امین سالگرد بازگشت سرافرازانه آزادگان به وطن صورت پذیرفت، دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در مرکز شبه خانواده «مهر طه» از دکتر معصومه آباد مدیرعامل این موسسه که همکار اجتماعی سازمان بهزیستی در امر نگهداری از فرزندان بی سرپرست است، تقدیر کرد.

در این دیدار که با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان تهران صورت پذیرفت، رئیس سازمان بهزیستی گفت: بخشی از ایستادگی امروز ملت ایران در برابر زیاده خواهی قدرت های جهانی، نشات گرفته از ایستادگی آزادگان عزیزی است که در سال های دشوار جنگ و اسارت مردانه ایستادند و خم به ابرو نیاوردند.

دکتر قبادی دانا گفت: آزاد شدن آزادگان از بند زندان رژیم بعث، همچون خاطره فتح خرمشهر از خاطره های ماندگار مردم شد. امروز نیز به همین مناسبت تصمیم گرفته شد تا به نمایندگی از این عزیزان از

سرکار خانم دکتر آباد که از روزهای نخست جنگ به اسارت درآمده و شیرزنانه در برابر انبوه ناملایمات مقاومت نمود، تقدیر نمائیم.

دکتر معصومه آباد نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از دوران اسارت، بخشی از دغدغه های مراکز شبه خانواده را در جهت ارتقای امر خدمت رسانی به فرزندان سازمان، بیان نمود. 

شایان ذکر است که دکتر معصومه آباد در اوان جوانی از مربیان پرورشگاه های شهر آبادان بود هنگامی که در مهرماه ۱۳۵۹ با حکم فرمانداری برای انتقال کودکان پرورشگاه آبادان به شیراز اقدام می کند، در مسیر بازگشت در کمین نیروهای حزب بعث گرفتار شده و به اسارت می رود. وی امروز نیز با تاسیس یک مرکز شبه خانواده(الگوی به روز شده و علمی پرورشگاه های قدیم) در کنار فرزندان بهزیستی مانده و ارائه خدمت می نماید.

کد خبر 21669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =