سمیرم|حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شهرستان سمیرم

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، مشاور امور اجرایی مدیر کل و مسئول دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی اصفهان ضمن حضور در جلسه مناسب سازی  و شورای سالمندان با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، مرضیه فرشاد به همراه حسینی نسب مشاور امور اجرایی و رحمانیان مسئول دفتر بازرسی عملکرد، ضمن حضور در جلسه مناسب سازی و شورای سالمندان  با عسکریان فرماندار شهرستان دیدار نمود. 
در این جلسه که با حضور کلیه روسای دستگاه های اجرایی، شهرداران و بخشداران شهرستان همراه بود، فرشاد ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام به امر مناسب سازی، گفت: تلاش ما باید در راستای فرهنگ سازی در این خصوص و پذیرش آن در سطح جامعه باشد .
وی حضور افراد داری معلولیت و مشکلات خاص در سطح جامعه را بازخورد تلاش و هم افزایی مسئولین دانست و افزود: نباید جامعه را از پتانسیل این افراد محروم کرد و این افراد را به سبب سختی در استفاده از امکانات شهری به انزوا کشاند.
فرماندار شهرستان نیز ضمن خوش آمد گویی و  تقدیراز حضور مدیر کل استان، از  پیگیری تناوب برنامه های شورای سالمندان و نظارت کارشناسانه بر اصول اساسی بافت ادارات و مراکز پرتردد توسط ریاست بهزیستی تشکر نمود وتعامل دلسوزانه  کلیه دستگاه های اجرایی را راهگشای اجرای  مصوبات معرفی کرد. 
دیدار مردمی  مدیرکل  با جمعی از مددجویان و بررسی مشکلات آنان و نشست ویژه کارکنان بهزیستی از برنامه های سفر یکروزه مدیر کل بهزیستی استان در سمیرم بود. 


 

کد خبر 21657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد