تجلیل از کارکنان آزاده بهزیستی استان اردبیل

به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد ماه"سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به میهن اسلامی"،مدیرکل بهزیستی استان ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با پرسنل آزاده سازمان؛ با اهدای لوح سپاس از تلاش و فداکاری این عزیزان در دفاع از میهن عزیزمان تقدیر کرد.

بیست و ششم مرداد ماه سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است؛ آزادگانی که واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدید ترین شکنجه های دشمن حاضر نشدند به ارزشهای امام و انقلاب پشت کنند.

مراسم گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین حوزه های تخصصصی بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این برنامهدکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی و ایثار و از خود گذشتگی دلاورمردان ایران اسلامی در دفاع از ملت و کیان خود گفت : حقیقتا" سالهای پرافتخار جنگ تحمیلی ، مبارزات و ایثار رزمندگان وصف ناپذیر و قابل تامل می باشد .

مدیر کل بهزیستی استان افزود : همه ملت و مردم همیشه در صحنه استان مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی های ایثارمردانی است که از جان مایه گذاشتند و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را به نشانه سرافرازی به اهتزاز درآورند.

ایشان ادامه داد: ما باید در انتقال صحیح این رشادتها و جانفشانی ها به نسلهای آتی نهایت اهتمام و کوشش را داشته با شیم تا ارزشها ی اسلامی و انقلابی همواره به عنوان یک نماد مقدس و ملی حفظ شود .

درپایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از مقام شامخ آزادگان سرافراز بهزیستی استان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 21655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد