گرمسار |عملکرد دهه ولایت اداره بهزیستی شهرستان گرمسار 

نیسمی گفت : به مناسبت دهه ولایت با کمک خیرین شهرستان ۱۲۰ کیلو گرم  گوشت قرمز به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، توزیع ۲۵۰ سبد کالا به ارزش دویست و پنجاه میلیون ریال که هر بسته حاوی برنج، مرغ، ماکارانی، روغن، سویاو... و. جمعا به مبلغ سیصد و هفتاد میلیون ریال در شهرستان گرمسار توزیع شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در خصوص عملکرد حوزه مشارکت های مردمی  در دهه ولایت در شهرستان گزارش داد.

نسیمی گفت : باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه، اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در راستای وظایف سازمانی خود و به مناسبت دهه ولایت با کمک خیرین شهرستان توانسته است ۱۲۰ کیلو گرم  گوشت قرمز به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، توزیع ۲۵۰ سبد کالا به ارزش دویست و پنجاه میلیون ریال که هر بسته حاوی برنج، مرغ، ماکارانی، روغن، سویاو... و. جمعا به مبلغ سیصد و هفتاد میلیون ریال در شهرستان گرمسار توزیع نماید.

وی در انتها اظهار داشت : در شرایط کنونی ضرورت و اهمیت مشارکت های مردمی و خیرین بیش از پیش مورد توجه است و خیرین هم استانی می توانند با واریز وجهات نقدی خود به کارت به شماره ۷۷۷۷ ۷۷۷۷ ۶۰۷۷ ۶۲۷۷ و یا از طریق نرم افزارهای سکه، آپ، ۷۲۴، تاپ و همراه کارت یاری گر سازمان بهزیستی کشور باشند.

کد خبر 21642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد