صدور پروانه ساختمان پزشکان نیازمند رعایت مناسب سازی

زنجان | سرپرست بهزیستی شهرستان ابهر گفت : شبکه بهداشت ونظام پزشکی در بحث صدور پروانه برای مطب پزشکان باید شاخص های مرتبط با مناسب سازی را در اولویت قرار دهد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی با اشاره به عدم رعایت مناسب سازی در بسیاری از ساختمان پزشکان اظهار کرد : 80 درصد مطب پزشکان در حمایت از حقوق جانبازان و معلولین و دیگر اقشار مردم  نیازمند مناسب سازی است .
وی  با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یک نهاد مطالبه گر جهت احقاق حقوق معلولین است و بهزیستی به عنوان یک ارگان متولی همواره پیگیر موضوع مناسب سازی بوده وسایر ارگانها باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند افزود : طبق قانون جامع حمایت ازحقوق معلولین و جانبازان کلیه مکان های  دولتی و غیر دولتی همچنین بناهای تفریحی ، ورزشی موظند موانع عبور و مرور را برای معلولین رفع نمایند.
سرپرست بهزیستی شهرستان ابهر با بیان اینکه 1 هزار و 500 فرد دارای معلولیت در سطح شهرستان ابهر دارای پرونده حمایتی در این اداره است ، تصریح کرد : در موضوع ارزیابی ادارات دولتی  در جشنواره شهید رجایی هدف از دادن نمره تخریب ادار ه ای نیست بلکه توجه ویژه به معلولین است که در این راستا تعدادی از ادارات وضعیت مناسبی دارند و معلولین و جانبازان گرامی از مراجعه به اداراتی که مناسب سازی در آن رعایت شده است رضایت دارند .
دبیر کمیته مناسب سازی شهرستان ابهر با انتقاد از عدم مناسب سازی  برخی ادارات افزود: در برخی ادارات که دارای طبقات مختلف هستند آسانسور نصب نشده  و همچنین در سطح شهر  مشاهده می شود در مکانهایی که تابلو ویژه پارک خودرو برای معلولین نصب شده است  خودروهای شخصی پارک می شود که در این مورد باید راهنمایی و رانندگی ورود کند .

کد خبر 21633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد