پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی ضمن تقدیر از پیشکسوتان بهزیستی استان، 25 مردادماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد در پیامی ضمن تقدیر از پیشکسوتان بهزیستی استان، 25 مردادماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت. متن پیام مدیر کل به این شرح است:
25 ذی الحجه در تاریخ کشورمان با توجه به نزول آیه "هل اتی"، روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است. همراه شدن تکریم بازنسشتگان در کنار روز خانواده، نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان در خانواده دارد.
نقش خانواده به عنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه‌های انسانی که از بزرگترین پشتوانه‌های توسعه و تعالی هر کشوری به شمار می‌آید، از چنان اهمیتی برخوردار می‌باشد که سلامت و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم، شاد و پویا است.
در این بین پیشکسوتان،  خردمندان و سالمندان در نهاد خانواده به عنوان بزرگان خانواده و افراد دارای تجربه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، چرا که علاوه بر اینکه پایه و ستون اصلی خانواده به شمار می روند، با انتقال اندوخته ها و تجربیات خود نقش بی بدیلی در حفظ ارزش های  انسانی دارند.
بخش بزرگی از افتخارات کشور عزیزمان، مرهون دانش بزرگانی است که با همراهی خانواده، کشور را به قله های عظیم افتخار رسانده اند. پیشکسوتانی که به همراه دانش، کوله باری از علم و تجربه را در اختیار جامعه قرار داده اند.
قرابت زمانی روز "تشکل ها و مشارکت اجتماعی"، با روز "خانواده و تکریم بازنشستگان"، می تواند مشارکت اجتماعی پیشکسوتان هر سازمانی را در تصمیم گیری های سازمانی و ارتقای سرمایه های اجتماعی سازمانی افزایش دهد. این امر می تواند حلقه ای واسط بین تجربه گذشته سازمانی و دانش و پویایی نیروی جوان باشد.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرارسیدن این روز فرخنده به تمامی همکاران پر تلاش و خانواده های گرامیشان و همه پیشکسوتان گرانقدر بهزیستی استان؛ امیدوارم همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان بهره مند باشیم. 
                                                               دکتر مرضیه فرشاد
                                                    مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 21624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد