برای اجرای پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل در سطح وسیع با هیات های عزاداری در کرمان  هماهنگی شده است

در پی فرمان مقام معظم رهبری با موضوع حمایت از گروه های آسیب پذیر با مشارکت آحاد جامعه و سازمان های دولتی و خیرین پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل از عید غدیر تا پایان ماه صفر ادامه دارد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان محمدعلی محمدی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان کرمان در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی از اقدامات انجام شده در پویش همدلی مومنانه ماه مبارک رمضان و عید قربان خبر داد و اظهار داشت :  مبلغ دو میلیارد و ۱۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۸۴ ریال در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی مردم نیکوکار به بهزیستی بوده است .


 وی با بیان اینکه کمک های غیرنقدی در ماه رمضان  به مراکز دولتی برابر با  ۵۰ میلیارد و ۸۰۶ میلیون و ۶۵۴ هزار ریال و مراکز غیردولتی ۳۲ میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۳۳ ریال بوده ؛ افزود : شش هزار و ۵۱۱ کیلوگرم گوشت قربانی و نذری از عید قربان تا غدیر به مراکز بهزیستی تحویل شده و ۵۰۴ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۰۰ ریال به حساب واریز شده است .


محمدی در تشریح مرحله دوم پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل گفت :  این پویش از عید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد که در سطح وسیع با هیات های عزاداری و خیرین به منظور دریافت نذورات و مشارکت نقدی و غیرنقدی آنان هماهنگی لازم انجام شده و مردم نیکوکار استان کرمان می توانند از طریق  شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ واریز و  یا  #۱۴* و همچنین از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد ،آپ،سکه،۷۲۴،تاپ ،همراه کارت ، ستاره یک ،کیپاد،ساپ فون پی، پات و سیگنال کمک های نقدی خود را پرداخت کنند. همچنین ادارات بهزیستی و مراکز غیردولتی و موسسات خیریه تحت نظارت آماده دریافت کمک های غیرنقدی شامل نذورات ،اقلام و جیره های خشک غذایی هستند. 

کد خبر 21609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد