برگزاری شورای معاونین

ایزدپور گفت : پایه های اخلاقی و تاریخی استان سمنان و علی الخصوص در شهرستانهای تابعه در جذب مشارکتها و توانمندیهای خیرین عزیز در کمک به محرومین و نیازمندان قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای معاونین اداره کل با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل و دیگر اعضای شورای معاونین در ستاد بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان داشت: صبر و رضای آزادگان در برابر همه فشارهای جسمی و روحی یادآور اوج علاقه آنان به سرافرازی میهن اسلامی است.

ایزدپور سپس گفت: سازمان بهزیستی بعنوان یک نهاد حمایتی و مولود انقلاب در راستای اهداف ارزشمند ایران اسلامی فعالیت و خدمات متفاوتی را ارائه می دهد و با تصریح بر شرایط بحرانی کنونی جامعه و بحران ویروس کووید ۱۹ بر همدلی و تلاش و انسجام همه ی کارکنان مراکز و تمامی بخشهای خدمت رسان به جامعه هدف خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی بخشها شد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان بیان داشت: پایه های اخلاقی و تاریخی استان سمنان و علی الخصوص در شهرستانهای تابعه در جذب مشارکتها و توانمندیهای خیرین عزیز در کمک به محرومین و نیازمندان قابل تقدیر و ستایش است و امید است که اداره کل بهزیستی استان سمنان در امر بهبود و گسترش  خدمت رسانی بهتر و بیشتر موفقیتهای بیشتری را کسب کند.

در ادامه دکتر منطقی دبیر کمیسیون پزشکی و جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از عملکرد حوزه خود در سال ۹۸ ارائه و به سوالات مدیرکل و دیگر اعضا در این خصوص پاسخ دادند.

در انتهای این جلسه از فعالین برگزار کنندگان هفته بهزیستی در ستاد استان تقدیر و تشکر و لوح سپاسی اهدا شد.

کد خبر 21607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد